هر چہ این انتظار طولانے تر مے شود؛

 من هم بیشتر بہ تـُـو دلبستہ مے شوم!

نمےدانم چہ حکمتے است.

اما هم انتظار کشیدن برای تـُـو را دوست دارم! هم آمدنت را! ‌ ‌


شیرینے فراق کم از شور وصـل نیستــ 

گر عشـق مقصد است خوشا لذت مسیـر

 #فاضل نظری


+ اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.


دعای فرجِ حضرت ⇦عهد با زلف تو بستیم خدا می‌داند.[۳۳]


علاّمه طباطبائى (رحمه‌الله علیه) می‌فرماید: چون به نجف اشرف براى تحصیل مشرّف شدم، از نقطه‌نظر قرابت و خویشاوندى و رحمیّت، گاه‌گاهى به محضر مرحوم قاضى شرفیاب می‌شدم، تا یک روز درِ مدرسه‌اى ایستاده بودم که مرحوم قاضى از آنجا عبور می‌کردند، چون به من رسیدند دستِ خود را روى شانه من گذاردند و گفتند: «اى فرزند، دنیا می‌خواهی نماز شب بخوان، آخرت می‌خواهی نماز شب بخوان»


● چیستی حس پرستش

حس پرستش یک احساس تواضع است همراه با محبت؛ و یک احساس خوف است همراه با امید؛ و یک احساس اعتماد است همراه با میل به اطاعت و نیاز به نزدیک شدن.

#استاد پناهیان


+ماه رجب هم داره تموم میشه! 

 ‌