پارسال، چنین شب‌هایی بعد از چند روز خوندن آرشیو وبلاگ شباهنگ و هوایی شدن برای دوباره در مَجاز حضور داشتن، خیلی یهویی توی گروه از بچه‌ها نظر خواستم برای اسم وبلاگ. حدیث "آرزو نویس" رو پیشنهاد داد و اینجا با این نام افتتاح شد.

قبلا گفته بودم که بعد از ماه تولد خودم شهریور و بعدش اردی‌بهشت رو دوست دارم. و خشنودم که شروع حضورم در بیان و اینجا و آشنایی با بعضی از شما در ماه شهریور بود. 

مثل خیلیای دیگه منم تو این یک‌سال کم و بیش عوض شدم.

 گاهی موقع خوندن آرشیوم کمی احساس پشیمونی می‌کردم از نوشتن بعضی چیزا و وسوسه می‌شدم تغییر بدم اون قسمت رو؛ ولی از اونجایی که هدف اصلیم از اینجا نوشتن، ثبت حال و هوا و خودِ این سال‌هام بوده منصرف شدم و گذاشتم بمونه.

از بعضی نظراتم در وبلاگ‌های شما پشیمون شدم، از بعضی جواب‌هام به نظرات شما هم همین‌طور. 

 امیدوارم اگه دلخوری‌ای هم پیش اومده که قطعا پیش اومده، موندگار نبوده باشه و ببخشین.

من از تک‌تک شما، همسایه‌ها و آشناهای مجازیم، چیزای زیادی یاد گرفتم؛ چه علمی و چه اخلاقی :) و بسیار ازتون ممنونم. از همراهی‌تون هم ممنونم :)

اگه نظر، انتقاد، پیشنهاد، درخواست یا هر چیز دیگه‌ای دارین که قبلا نگفتین، یا گفتین ولی لازم می‌دونین دوباره بگین؛ بگین :)