+ اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.




● محبت حسین(علیه السلام) را ساده نگیر! 

شما در معرض بزرگترین نعمت هستید؛ «نعمت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)»، این نعمت را دست کم نگیرید!
در این محرم، مدام دورِ خیمۀ اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بگرد، به خودت بپیچ و بگو: 
«خدایا! آخر من چطور باید از تو تشکر کنم؟! من مثل مادر بچه‌مرده برای حسین فاطمه گریه می‌کنم! می‌سوزم! دوستش دارم! من چطور تشکر کنم؟!»
یک محرم، ده روز از خدا تشکر کن! یک‌بار سجدۀ شکر به‌جا بیاور! یک‌بار!
بگو: خدایا ممنونتم که به من حسین(علیه السلام) داده‌ای.
می‌فرماید: «قیمت گریۀ برای حسین(علیه‌السلام) این است که با یک قطره‌اش بهشت بر انسان واجب می‌شود؛ یک قطره‌اش!» نسبت به نعمت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) سراسر شکر باش،
این نعمت نعمتِ کمی نیست!
این نعمت محبت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را ساده نگیر...


#علیرضا پناهیان


زندگی بی غم تو 
مردن تدریجی ماست 

آفریدند که ما 
گریه برایت بکنیم

#حسین ساکی

 #شیرین تَر اَز این شور نَدیدیم هـَمه ی عُمْر

+ چون پست پیش‌نویس بود و تاریخش درست نبود مجبور شدم دوباره پست کنم با انتشار در آینده. ببخشید اگه دوبار ستاره روشن شد.