آمدم بنویسم: "دل از یاد تو یک دم نیست خالی" سعدی

 دلم راضی نشد. گفتم بنویسم: "هرگز دلم از یاد تو غافل نشود" ابوسعید ابوالخیر

  خجالت کشیدم. خواستم دست‌خالی نباشم؛ به دلم آمد بنویسم:

 ای غایب از نظر که شدی همنشین دل

 می‌گویمت دعا و ثنا می‌فرستمت

 حافظ ‌


+تقریبا نود درصد عکس‌ها و سبز‌نوشته‌های اول پست‌های آدینه‌ها منبع‌شون سایت یا صفحه‌ی اینستاگرامِ احرار گروپ است. فکر می‌کردم چون آدرس سایت توی عکس هست لازم نیست بگم. ولی فهمیدم باید بگم!


اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا.


دعای فرج: عهد با زلف تو بستیم خدا می‌داند.[۶۱]


+امیرالمؤمنین علی (علیه السلام): هر چه محبت داری نثار دوستت کن امّا هر چه اطمینان داری به پای او مریز...

امام کاظم(علیه السلام):ملایمت و مهربانى نیمى از زندگى است.


+