سلام

انقدر در این محیط درندشت راه رفتم پام تاول زده ، البته کمی هم اغراق میکنم ؛ یعنی ممکنه انقدر راه نرفته باشم ولی تاول رو زده . البته ترکوندمشون . میخچه هم که از قبل داشتم . کلا نور علی نور .

دیروز و امروز یاد شیخِنا شباهنگ‌(بقول رادیوبلاگی‌ها) افتادم . دیشب توی مکان اسکانمون قبله معلوم نبود ، دیر هم شده بود و ملت خواب بودن ؛  پس به ندای شباهنگ درون گوش دادم و عمود بر راستای دستشویی و رو به حیاط نماز خوندم :))

امروز هم از یه نفر پرسیدم اینجا ماشین لباسشویی داره دیگه ؟؟ گفت معلومه که نه :| ( به کلمه‌ی "دیگه" و عبارت "معلومه که" دقت کنین تا بفهمین در چه حدی باورهام فرو ریخت : دی ) و چه آخر هفته‌ای شود !

امشب بعد از اذان رفتیم مسجد . مراسم عقد دوتا از دانشجوها بود . خیلی برام جالب بود . بچه‌های عضو هیئت اونجا خیلی خونگرم بودن ، خیلی که میگم یعنی واقعا خیلیا . خیلی هم همه رو تحویل همی گرفتند .

دیگه اینکه یه کمد کتاب بود تو مسجد . گفتن یه دفتر هم همون پایین هست . هر کتابی خواستین بردارین ؛ فقط اسم و فامیل و شماره‌ی تماستون رو اونجا بنویسید . 

منم که فعلا بیکار از خدا خواسته دوتا کتاب برداشتم . یکیشو که تو وبلاگ شماها اسمشو شنیدم ؛ ناصر ارمنی و اون یکی هم یک دل و یک دلبر .

دیگه اینکه هنوز دلم تنگ نشده :|

فکر کنم وقتی هم‌اتاقی‌م بخوابه و لامپ خاموش شه و گوشی رو هم بذارم کنار ،  دیگه واقعا دلم تنگ بشه .

دوستان میپرسن شام چی خوردی ؟ میگم یه ذره از کنسرو بادمجونِ ناهار هست ، همون رو میخورم ؛ به اندازه‌ی یه ترم اولی وارد زندگی خوابگاهی شدم دیگه نه ؟؟ نه هنوز ؟؟ واسه روز اول که دیگه خوبه ؟؟

خب الآن که هنوز هم حال ندارم . ولی واسه بعدها فکر کنم اگه حسابی خودمو مشغول نگه دارم که بیش از حد به خونه فکر نکنم خوب باشه دیگه

تازه این هم‌اتاقی‌م فکر کنم آهنگ اصلا نداشته که اون چندتا رو گوش میداد . سلیقه‌هامون به هم میخوره کمی . بهم گفت بذارم و هرکدوم خوشش اومد بفرستم براش . خلاصه اینکه الآن وقتی آهنگ میذاره نه تنها ناراحت نمیشم که خشنود هم می‌شوم .

راستی یه گربه‌کوچولوی مرده هم در راه خوابگاه دیدم :| آخی .

برنامه‌ی فردامونم جور شد ؛ دو عدد دبیرستانی اومدن و برای جشنی ما رو دعوت کردن که خب خارج از دانشگاه بود که اصلا چه بهتر و سرویس ایاب و ذهاب هم داشت . ماهم که با آغوشی باز پذیرای اینگونه پیشنهاداتیم .

ببخشین که میام هی چرت و پرت‌هامو اینجا میگما آخه حوصلم سر رفته .

راستی هیچکدوم از شماها که احیانا اینجا درس نمیخونین؟ :|


+آمیـــــن