نمیدونم چجوریه که یه خانوم محترم و عزیز که احتمالا از من بزرگ تره و انتظار دارم منطقی تر هم باشه 

می نویسه این مملکت و اصلا اسلام مرد سالاره! گذشته از زمان این حرفا .

نمیدونم چرا ایشون به این نتیجه رسیده و من که کوچکترم و طبیعتا مطالعه ی بسیار کمتری هم داشتم ،

با خودم فکر میکنم اتفاقا خدا هوایِ دخترا رو بیشتر داره ، اسلام برای خانما ارزش و احترام بیشتری قائله .

درباره ی تحصیل و اشتغال که شاید فرصتهای بیشتری برای آقایون باشه که البته من اینجوری فکر نمیکنم ،

خب بین خودمون بمونه ! بعضی موقعا فکر میکنم حقشونه ،

وظیفه ی مرد کار کردنه ، باید فرصتش براشون فراهم تر باشه . البته اینا نظر الآنمه . شاید خود من سالهای آینده وقتی دنبال کار می‌گردم و هی نمیشه به حرفای الآنم بخندم ، شاید .

البته من معتقدم اغلب کسی جای کسی رو نمیگیره و هرکس بر اساس نیت و عملش نتیجه میگیره 

این همه حدیث از پیامبر و بقیه ی ائمه مبنی بر محبت به خانواده و احترام به زنها چی میگه پس ؟

 

این دوتا حدیث رو خیلی دوست دارم :

۱_فَإِنَّ المَرأَةَ رَیحانَةٌ 

۲_(لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما)

لطفا برای جلوگیری از برداشت اشتباه از حدیث قدسی و مطالعه ی بیشتر به این لینک مراجعه کنین .

راستی من قصد توهین به کسی یا عقاید کسی رو ندارم ، فقط افکارم رو اینجا می نویسم .همین .

 

   

 

+ دوستے ها درست در آن هنگام شکل مےگیرند کہ

 شما به کسے کہ کنارتان نشستہ مےگویید :

"چہ جالب!

من فکر مےکردم تنھا کسے هستم کہ این کار را مےکند . . . "

 

#سی اس لوییس

ترجمہ : بابڪ زمانے

 

+خالقِ قصه های مجید تولدت مبارک

 

بعدا نوشت : وقتی واقعا از یه وبلاگ یا لحن نویسندش خوشم بیاد تا اولین پستش میخونم البته اگه دیگه واقعا طاقت فرسا نباسه:دی . ۰۰:۱۰