داشتم فکر می‌کردم خوب می‌شد مثل شبکه‌های اجتماعی اینجا هم اول درخواست دنبال‌کردن می‌دادیم، طرف مقابل اول بررسی می‌کرد که خوشش میاد مثلا من دنبال‌کننده‌ش باشم یا نه و بعد معلوم میشد که بالاخره من دنبال‌کننده‌ش محسوب میشم یا نه؟

می‌شد یه امکان هم وجود داشته‌باشه که بعضی پستا واسه عموم مردم رمزدار باشن ولی برای دنبال‌کننده‌ها یا دنبال‌شونده‌ها بصورت عادی نمایش داده بشه.


خب نمی‌دونم چرا، ولی بعضی وبلاگا رو خیلی وقت بود که دوست می‌داشتم ولی دنبالشون نمی‌کردم، طی یک تصمیم و حرکت یهویی می‌خوام دل رو بزنم به دریا.


امروز در حین آماده‌سازی ناهار صدای تلویزیون رو می‌شنیدم که مرحوم حاج‌آقای مهندسی ( شایدم حاج‌آقا مرحوم مهندسی!) گفتن که :

از پیامبر مهر و رحمت پرسیدند: چکار کنیم مورد غضب خداوند واقع نشیم؟ ایشون جواب دادن: غضب نکنید.

یعنی پرخاشگر نباشیم، با مردم مهربون باشیم و...)

اون۳نقطه یعنی ادامه داشتا ولی من یادم نموند!

 دیشبم همینجوری چشمم افتاد به تلویزیون و آقای دخانچی رو در قابش دیدم و متوجه شدم برنامه‌ای که ازش خوشم میومد و تموم شده‌بود، باز هم تولید شده :) و نمیدونم اسمش هنوز هم رادیکال جیوگی‌ست یا رادیکالش حذف شده!




فَواره وار، سـر بہ هوایـے و  سـر به زیـر

چون تلخـے شَـراب، دل آزار و دلپذیـر


ماهـے تـُــویـے و آب؛ مـن و تُنـگ؛ روزگـار

من در حصار تُنگ و تـُـو در مشت من اسیر


پلـڪ مَـرا برای تماشای خود ببند

ای ردپـای گمشـده‌ی باد در کویـر


ای مَرگ می رسے بہ من اما چقـدر زود

ای عشـق می رسم بہ تـُــو اما چقـدر دیر


مرداب زندگـے همہ را غـرق می کند

ای عشـق همتـے کن و دست مـرا بگیر


 چشـم انتظار حادثہ ای ناگهـان مباش

 با مـرگ زندگـے کن و با زندگـے بمیـر


#فاضل نظری 



+ حادثه‌ی امروز واقعا دردناک بود،تسلیت به همه علی‌الخصوص آتش‌نشان‌های همیشه شجاع‌؛ دعا هم یادمون نره.


بعدانوشت: #نفهم_نباشیم!


لیست مراکز اهدای خون برای حادثه‌ی پلاسکو


آتش نشان ها مثل گروه خونی O هستن،

به دیگران کمک میکنن،

اما هیچ کسی غیر خودشون

نمیتونه بهشون کمک کنه.